
Onbevoegde automobilist ramt pand aan de Lallarookhweg
| KPS | Door: Redactie
De 24-jarige autobestuurder S.B., die op zondagochtend 25 januari 2025 met zijn voertuig tegen een pand aan de Lallarookhweg opreed, is na overleg met het Openbaar Ministerie heengezonden.
De politie van het bureau Uitvlugt ging na de melding van het verkeersongeval onmiddellijk ter plaatse voor onderzoek. Aldaar troffen de wetsdienaren een enorme ravage aan. De bestuurder, die niet in het bezit is van een rijbewijs, verklaarde dat hij over de Lallarookhweg reed, komende vanuit de richting van de Hendrikstraat, gaande richting de Cocobiacoweg. Op een bepaald moment week hij uit en verloor daarbij de macht over het stuur en botste tegen het pand. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor bij het ongeval. De materiële schade is echter aanzienlijk en is het voertuig door een sleepdienst weggesleept.
Waarschuwing aan onbevoegde bestuurders!De politie doet een dringend beroep op de samenleving om de verkeersregels strikt na te leven. Het is ten strengste verboden
| KPS | Door: Redactie



































