De revo was nep van A tot Z....u mag het invullen hoe u wilt. De onafhankelijkheid was nep en wat daarna volgde was evenzo Rommel. Laten we hopen dat de koning een nieuwe opening heeft gecreerd voor Suriname om zich te ontworstelen aan de ellende van zichzelf.