fbpx Dagblad Suriname | Suriname Nieuws Centrale

booked.net

   

booked.net

Het laatste nieuws uit Suriname
In India zijn donderdag bijna 67.000 nieuwe gevallen van het coronavirus vastgesteld. Daarmee nadert het totaal de 2,4...
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:58

Zeker vijf ministers van Indiase regering besmet met corona

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:58
Zeker vijf ministers uit het kabinet van de Indiase premier Narendra Modi zijn besmet geraakt met het coronavirus.... .
Categorieën: Buitenland, Net Binnen
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:21

In staat van ontbinding verkerend lichaam Dominicaanse vrouw aangetroffen

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:21
Vrouw vermoedelijk slachtoffer misdrijf Het Korps Politie Suriname bericht, dat agenten van het bureau Uitvlugt in een... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:16

94 Personen zijn woensdag Covid-19 positief getest

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:16
Het aantal nieuwe dagelijkse Covid-19 besmettingen blijft hoog en dus zorgen baren. Woensdag zijn 94 personen positief... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:14

TV programmaoverzicht donderdag 13 augustus 2020

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 13:14
Dit delen:TweetMeer Print WhatsApp Vind ik leuk:Like Laden... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 8:20

Gajadien: ‘Hoefdraad bewust bezig te schuilen’

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 8:20
Ex-Financiënminister Gillmore Hoefraad heeft gisteren een kort geding aangespannen tegen de staat Suriname, De... .
Categorieën: Net Binnen, Opmerkelijk, Corruptie
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 8:19

Namen 18 nieuwe districtscommissarissen bekend

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 8:19
De namen van de 18 nieuwe aankomende districtscommissarissen zijn bekend. Uit een document waarop Dagblad Suriname de... .
Categorieën: Net Binnen, Opmerkelijk
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 6:21

Automatische doorstroming niet-examenleerlingen hangt af van draagvlak

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 6:21
De Onderwijsminister Marie Levens is van mening dat de automatische doorstroming van de niet-examenleerlingen afhangt... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 6:19

Jogi: “Bouterse moet zijn hangmat opzoeken en rustig daarin gaan slapen”

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 6:19
“Ik denk dat Bouterse zijn hangmat moet opzoeken en rustig daarin moet gaan liggen”, zegt VHP-parlementariër Mahinder... .
Categorieën: Net Binnen, Opmerkelijk
Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 2:03

Sozavo-minister intervenieert in geschil bond en directie Ashiana

Dagblad Suriname - 13 aug 2020 - 2:03
Middels de interventie van minister Uraiqit Ramsaran van Sociale Zaken en Volkshuisvesting (Sozavo) is de verstoorde... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 23:30

The Beatles Of Bollywood, A Class Act gaat voor hun 2e album

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 23:30
Real life Entertainment geeft een update over The Beatles Of Bollywood, A Class Act. Dagblad Suriname verneemt dat zij... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 20:00

Belofte maakt schuld

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 20:00
In elk land wordt er tijdens de verkiezing door de politieke partijen van alles en nog wat aan het volk belooft. Dat is... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 20:00

Bryan Muntslag: ‘De entertainment in Suriname is ten dode opgeschreven’

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 20:00
Bryan Muntslag kennen wij allemaal als de oprichter en trekker van BCM Entertainment. Deze showbizz organisatie bestaat... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 20:00

Grens Nickerie wordt strenger bewaakt

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 20:00
De grens van Nickerie wordt strenger bewaakt sinds bekend is geworden dat ruim 17 illegalen vanuit Guyana het hebben... .
Categorieën: Net Binnen, Nickerie Nieuws
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 19:00

Politicoloog pleit voor betere mentaliteit in politiek

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 19:00
Aanspraak maken op een auto na je dienstperiode als minister is niet voor iedereen een vaststaand feit. De politicoloog... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:30

Onderwijs, een sieraad in Ramgoelamproject

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:30
In gesprek met bewoners van de Kokostraat, Fefistonstraat, Eridoriestraat, Pikipawstraat, Wakatjopustraat en... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:28

Momenteel de gerechten in onze Surinaamse keuken!

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:28
Een dagelijkse vraag is momenteel: wat koken we vandaag? Door de huidige situatie heeft vrijwel alles wat de klok slaat... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:18

Anything International/ Jivi Malhoe: Wat er zal gebeuren met de evenementenbureaus?

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:18
Anything International staat bekend om het organiseren van evenementen; ze zijn een evenementenplanner. Jivi Malhoe... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:00

Rode Kruis doet beroep op samenleving om bloed te blijven doneren

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:00
Het Surinaamse Rode Kruis heeft via lokale media een beroep gedaan op de samenleving om bloed te doneren aan de... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:00

Fruit sugar: regering weigert strenge maatregelen door te voeren

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 18:00
Maandagavond om 21:00 uur, toen de president op STVS zijn aangekondigde boodschap aan het Surinaamse publiek bracht,... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 17:30

Minister Pokie streeft naar grond voor iedereen

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 17:30
Het voornemen van een stuk grond voor iedereen is een wens van velen. Minister Diana Pokie van Grondbeleid en Bosbeheer... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 17:00

“Ik heb een halve dag verloren”

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 17:00
“Je betaalt zoveel elke maand, maar uiteindelijk krijg je niet de service en internetsnelheid die vooraf was... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 16:00

Schip met negen Guyanese bemanningsleden gestrand in Trinidad

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 16:00
Een schip met negen bemanningsleden die de Guyanese nationaliteit bezitten, is gestrand in de Trinidadiaanse wateren.... .
Categorieën: Net Binnen, Buitenland
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 15:30

Agenten nemen steeds dienstwapen mee naar huis

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 15:30
Agenten mogen in Suriname buiten diensttijd, privé, nog steeds hun dienstvuurwapen mee naar huis nemen. Een incident in... .
Categorieën: Net Binnen
Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 15:10

Kinderhuis Sukh- Dhaam trekt aan de bel

Dagblad Suriname - 12 aug 2020 - 15:10
Het Kinderhuis Sukh-Dhaam zit in nood. Het opvangcentrum in Alkmaar, Commewijne heeft niet alleen financiële problemen... .
Categorieën: Net Binnen

Pagina's

booked.net

    

booked.net