• donderdag 29 September 2022
  • Het laatste nieuws uit Suriname

Brandje in keuken woning te Moengo: meisje (10) kookt rijst, vergeet vuur uit te doen

| dagblad suriname | Door: Redactie

Er ontstond donderdagmiddag 18 augustus rond half zes een brandje in de keuken van een woning aan de Goudenregenlaan te Moengo. In die woning wonen een moeder en haar drie kinderen.

Op het moment van de brand waren alleen de kinderen in het huis aanwezig. De moeder was aan het werl. Het gaat om een woning opgetrokken uit steen en hout.

De brand ontstond in de keuken waar de 10-jarige dochter van de bewoonster rijst aan het koken was, maar ze vergat het vuur uit te doen, met als gevolg dat een brand ontstond die beperkt bleef tot de keuken.

Er

hebben zich geen persoonlijke ongelukken voorgedaan. Een stenen zijwand en het plafond van de keuken hebben wat schroeischade opgelopen.

De woning blijkt niet tegen brand verzekerd te zijn en is aangesloten op het electriciteitsnet.

| dagblad suriname | Door: Redactie